tiistai 5. heinäkuuta 2016

My room tour!


Tänään te pääsette käymään mun huoneessa ja näätte vähän että miltä siellä näyttää! Tervetuloa!

Ensiksi kun mun huoneeseeni astuu sisään niin silmään pistää mun peilipöytä ja sen pikkusälät. Tämän peilipöydän sain mun serkuilta ja tykkään kyl siitä paljon koska se on mun mielestä tosi nätti sisustuksessa ja on se kyllä tarpeellinenkin, koska hei missä muualla mä muka noita tavaroita säilyttäisin ja peiliä tarvitsee kyllä melkeenpä jokainen! :)




Tähän pistän vielä  vähän mun peilipöydän kivoja sisustus yksityiskohtia!







Suoraan peilipöydänvastakkaisella seinällä onkin mun sänky ja sen päädyssä mun valkoinen rekki vaatteineen! Tosta rekistäkin tykkään tosi paljon sillä siinä voi niin kätevästi pitää kaikkii lemppari vaatteita ja sellasii joita useimmiten käyttää :) Taitaa muutena olla Ikeasta tämä rekki.



Yksi huonoista puolista kerrostalossa  asumisessa on se että seinät on vitivalkoset kun tänne muuttaa ja niitten maalaamiseen ei välttämättä anneta lupaa ja mä kun en oikeen tykkää valkoisista seinistä, kun ne on vähän tylsät... :/ Joten mä olen yrittänyt tehdä mun seinistä vähän kiinnstavammat ja omalaatuisemmat valokuvien ja korttien avulla. Se on tosin vielä vhän kesken, mutta kun saan sitä täytettyä vielä lisää ja saanut sen mun mielestä valmiiksi niin pistän tänne kuvaa tulemaan! Mutta tässä kuvaa tän hetkisestä seinästäni :)




Tähän loppuun laitan vielä vähän sekalaisia kuvia mun huoneen nurkista ja yksityiskohdista sekä kokonaiskuvan huoneestani!










 Tällainen on siis mun huoneeni juuri tällähetkellä, tosin muutan aika nopeeta tahtii mun huoneen sisustusta ja huonekalujen järjestystä, mutta tällainen tänään! :P Ja harmi kun en ole nyt vähään aikaan päässyt tänne kirjoittelemaan kun mulla on ollut hirveesti kaikkee tekemistä ja oon kiertäny paikasta toiseen; mutta eiköhän näitä tekstejä rupee tulemaan taas useammin <3













2 kommenttia:

  1. Kiva kun postasit :) asutko siis äitisi vai isäsi kanssa? Kiva huone sulla :)

    VastaaPoista