tiistai 31. toukokuuta 2016

Erikoisia juttuja

Tässä postauksessa ajattelin kertoa teille jonkin verran faktoja minusta. Ajattelin, että tälläainen teksti olisi nyt hyvä sillä te ette minusta vielä paljoa tiedäkkään. Yritän kirjoitella joitain erikoisia juttuja minusta ja sellaisia hassuja tapoja mitä minulla on, mutta loppuun ehkä kirjoitan parit perus faktatkin. Toivottavasti tykkäätte tästä tekstistä ja laittakaa ihmeessä kommenttia :) Lets start!

1. No mulla on tapana puhua itsekseni aika paljonkin. Useimmiten juttelen itsekseni kun olen lenkillä tai vaikka koulu matkalla. Siinä voi hyvin kerrata päivän tapahtumia tai ihan vaan käydä pieniä keskusteluita . No joo onhan se ehkä vähän outoa, mutta luonnostaan tuleva tapa.


2. No toiseksi se, että mun nimi on Rimma ja se on melko erikoinen nimi. Yleensä aina kun mä kerron jollekkin mun nimeni niin kukaan ei melkein ikinä kuule tai ymmärrä Rimma nimeä oikein. Yleisimpiä nimiä joita ihmiset kuulevat kun sanon Rimma on mm. Emma, Rinna ja ehkä Riina. Tämän mun nimen sain jostain lasten satukirjasta.


3. Oon vain 159cm pitkä.

4. Uskon jollain tavalla jälleensyntymiseen, koska en voi uskoa, että kuoleman jälkeen KAIKKI olisi ohi.

5. Tykkään laulaa ja kotona aina hoilottelenkin kaikkia eri lauluja, mutta mä en kuitenkaan osaa aina niitä laulun sanoja ihan kunnolla eli jotkut kohdat laulan jotenkin väärin tai jonkun sanan kohdalla laulan jonkun ihan eri sanan ja kun mä olen laulellut sen kohdan pitkään väärin niin lopulta joku sitten huomauttaa ja sit on nolo paikka mulla. Noh ei nyt nolo, mutta..

6. Minulla on erikoinen "pakkomielle" zombie leffoista! Ne vain on niin parhaita ja sellainen onkin pakko aina valkata kun miettii mitä leffaa katsoisi.

7. No nyt tulee outo... mulla oli ennen ainakin sellainen tapa, että aina viimeseksi ennen kun meen nukkuun niin mun oli pakko aina viimeiseksi  koskea mulle tärkeintä esinettä tai jotakin mulle tärkeetä tavaraa. Onneksi siitä tavasta taidan olla päässyt eroon.

8. Yöllä jos käyn vaikka juomassa ja sittenkun tulen takaisin mun huoneeseen niin ku mä olen menossa takasin sänkyyn niin mä aina pelkään että siellä mun sängyn alla on joku ja se tarttuu mun jalkaan kiinni! Se on oikeesti karmivaa...


9. Olen surkea maantiedossa.. En osaa hahmottaa maailman karttaa kovinkan hyvin eikä maantiedon termit ole hallussa ollenkaan.


Nyt sitten kirjoitan tähän alle vielä pari aivan perus juttua minusta:

-Rakastan kaalilaatikkoa! :D
-Tykkään laudal cruisailusta ja käydä salilla :)
-Ylä-asteen jälkeen aijon varmaankin suunnata lukioon.
-Tykkään hengailla kavereitten kans<3
-Rakastan uimista, etenkin järvessä <3                                       
                                        
 Siinä oli nyt tämä postaus ja nyt tässä ajattelin lopetella, mutta kertokaa ihmeessä kommenteissa, että onko näistä mun tavoista ja jutuista teillekkin joitain tuttuja juttuja! 




  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti