torstai 2. kesäkuuta 2016

Kesäloma ajatuksia

Kesäloma on nyt pian alkamassa ja niimpä ajattelin kirjoitella nyt mun kesäoma suunnitelmista, ajatuksista ja ehkä näistä saatte myös itsellenne ajatuksia mitä kesälomalla voisitte puuhailla :)

Kesälomaan on nyt siis enää kaksi päivää ja uskon niiden menevän nopeasti, sillä se on todella lyhyt aika. Kesä on maailman parasta aikaa ainakin minun mielestäni. Silloin on "yleensä" lämmin/kuuma, voi vain nautiskella elämästä, nähdä kavereita ja tehdä mitä haluaa! Silloin on myös aikaa mietiskellä tulevaa uuta kouluvuotta ja minun ainakin pitäisi ehkä vähän miettiä tulevia jatko opiskeluja sillä yläastetta on jäljellä enää yksi ainoa vuosi ja sitten pitäisikin jo suunnata seuraavaan oppilaitokseen... Se minua kuitenkin vähän stressaa, mutta kesälomalla ajatukset saa muualle ja voi nauttia lämmöstä ja UIDA, koska uiminen on parasta!

Erityisiä suunnitelmia minulla ei kesälle kuienkaan ole paitsi viikon rippikoululeiri ja sen jälkeinen konfirmaatio :) 
Lomaalla aijon kuitenkin tehdä paljon kaikkea hauskaa kuten mennä Hesan stadikalle uimaan, sillä rakastan uimista ja uimastadionilla Hesassa en oo ikinä vielä käynykkään, syödä jätskiii!, hengailla kavereitten kanssa, ja  silloin ehtiikin hyvin nähdä heitä kun ei ole mitään koulu juttuja ja kokeita esteenä :)
Ajatuksena olisi myös hengailla paljon ukona, ottaa aurinkoa, viettää päiviä rannalla, cruisailla laudalla ympäri kaupunkia ja sellaista. :) Mä olen kuitenkin aika sellainen ihminen ,että tykkään olla liikkeellä ja tehä kaikenlaista ja kesäomalla niitä tylsiäkin päiviä tulee joten ne vähän ärsyttää... :P mutta sitten vois vaikka niinä päivinä mennä vaan ulos pitkälle lenkille vaikka Miskan kanssa, tai jotai..<3 :P

Miska<3


Kesällä tykkään myös  mennä ulos kuvailemaan kavereitten tai vaikka siskon kanssa, koska tykkään ottaa kuvia! 

2016

Toivottavasti teilläkin on tulossa kiva kesä ja toivottavasti tästä tekstistä löytyi myös joitain kesä ideoita. Muistakaa myös nauttia vähäisistä kuumista päivistä! Hyvää kesää :)


8 kommenttia:

  1. Kiva tämä sinunkin blogi ja löysin tämän, kun olit kommentoinut minun blogiin. Hieno ulkoasu ja muutenkin kivoja tekstejä. Tästä se lähtee ja onnea menestykseen blogisi kanssa. Voit liittyä blogini lukijaksi, jos kiinnostaisi vilmasgus.blogspot.fi . Hyvää kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Sinunkin blogisi näytti kivalta ja liityn varmasti lukijaksi :) Liity ihmeessä säkin mun blogin jos siis tykkäsit :) hyvää kesää kans :)

      Poista
  2. Kesä on parasta <3

    Täytyy mennä rantsuun joku päivä heittää talviturkit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Mä itseasias heitin tänään jo talviturkin kavereitten kans mutta joo mennään joku päivä rantsulle, nii sitten säkin saat talviturkin pois! :)

      Poista
    2. Juu olihan se aika lämmintä, ainakin mun mielestä :P

      Poista
  3. Paljonko sulla oli toilkarin keskiarvo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole laskenut, mutta luulen et se on jotain päälle kaheksan:)

      Poista