perjantai 26. elokuuta 2016

Kesä muistoja < 3



      Moikka taas pitkäst aikaa! En ookkaan päässyt tänne vähään aikaan kirjottelemaan, mutta täällä ollaan nyt :) Ajattelin että nyt kun se kesä tai ainakin kesäloma on nyt loppunut niin voisin tulla tänne kertomaan vähän mun kesästä! Mun kesä ainakin oli ihan mahtava!

      No mä oon mun kesäloman aikana ainaki acroillu ja paljon! Ja se on ollu ihan mahtavaa ja hauskaa :) Ollaan mun isosiskon kans tehty kaikkii erilaisii temppui ja kaikkee ja se on ollu tosi kivaa! Ja siihen onki monet päivät menny, mutta en kadu! :P 




                                                                         Pariacroo :)
                                                                     



    Mulla on myös paljon muita ihanii juttuja mitä kesälomalla oon tehny. Oon siis viettäny paljon aikaa mun kavereitten kans ja ne on ollu niin hauskoi ja ikimuistosii hetkii! < 3 Ollaan käyty leffassa, grillailtu, uitu ja vaa hengailtu! Ja se on yks asia mikä teki mun kesästä nii hyvän < 3




     Alkukesästä mä olin viikon riparileiril ja se oli kyl hyvä ainutkertanen kokemusja oon niin ilonen että mä sinne menin! Koska siellä tutustu niin moniin ihaniin tyyppeihin ja se oli vaan tosi hauskaa! :) Suosittelen kyl tollassii jotain leirei! :P

    Mulla oli kaiken kaikkiaan tosi hyvä kesä ja mä toivon että teilläki oli ja että ootte uinu ja tehny kaikkee kivaa niiku mäki! Ja tässä ei siis ollu kaikkii parhaita hetkii; koska muuten täst is tullu tosi pitkä teksti mutta muutama nyt kuiteskin! :) 




3 kommenttia: